Wirtualna Centrala Abonencka działa w oparciu o technologię VoIP. Połączenia głosowe przesyłane są przez łącza internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP.
Korzystanie z Wirtualnej Centrali Abonenckiej jest łatwe i nie wymaga dodatkowego sprzętu. Niezbędne jest posiadanie urządzenia łączącego się z internetem – np. komputera, telefonu IP czy telefonu GSM.
Nowa lub przeniesiona numeracja od innego operatora
Korzystanie z aparatów IP w oparciu o dostępność internetową
Korzystanie z numeru stacjonarnego w telefonie GSM
Zapowiedź głosowa oraz zarządzanie połączeniami
Nieograniczone możliwości ustawień reguł połączeń na zewnątrz
Zarządzeniem połączeniami, blokady, reguły, scenariusze przekierowań
Rejestrowanie połączeń wychodzących i przychodzących
Biuro Obsługi Klienta, mobilni agenci, pełna obsługa po stronie Ocean Telit
Pełna integracja z e-mailem oraz chatem
Statystyki i raporty
Platforma do wysyłki SMS/MMS
Wygodny panel do zarządzania usługą
Twoja rola będzie się sprowadzać tylko do wykonywania połączeń, nie będziesz musiał zajmować się obsługą. Za zmiany, serwis, konfiguracje będzie odpowiadał tylko Ocean Telit.
Otrzymasz bezpłatny projekt wdrożenia i konsolidacji usług oraz przeniesienia numerów od innego operatora.
Oszczędności w stosunku do obecnych kosztów do 75 %. Przewidywalność wszystkich kosztów.
Możliwość praktycznie nieograniczonej rozbudowy systemu głosowego.
W naszej ofercie posiadamy kilkaset modeli różnych urządzeń IP. Są to telefony IP, wideotelefony IP, telefony i urządzenia konferencyjne, bramki IP oraz centrale IP PABX. Poniżej przedstawiamy przykładowe urządzenia.