Wirtualna Centrala Abonencka
Bezprzewodowe narzędzie do zarządzania połączeniami głosowymi
Wirtualna Centrala Abonencka
Wirtualna Centrala Abonencka działa w oparciu o technologię VoIP. Połączenia głosowe przesyłane są przez łącza internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP.
Korzystanie z Wirtualnej Centrali Abonenckiej jest łatwe i nie wymaga dodatkowego sprzętu. Niezbędne jest posiadanie urządzenia łączącego się z internetem – np. komputera, telefonu IP czy telefonu GSM.
Podstawowe funcjonalności
Nowa lub przeniesiona numeracja od innego operatora
Korzystanie z aparatów IP w oparciu o dostępność internetową
Korzystanie z numeru stacjonarnego w telefonie GSM
Zapowiedź głosowa oraz zarządzanie połączeniami
Nieograniczone możliwości ustawień reguł połączeń na zewnątrz
Zarządzeniem połączeniami, blokady, reguły, scenariusze przekierowań
Rejestrowanie połączeń wychodzących i przychodzących
Biuro Obsługi Klienta, mobilni agenci, pełna obsługa po stronie Ocean Telit
Dodatkowe funcjonalności
Pełna integracja z e-mailem oraz chatem
Statystyki i raporty
Platforma do wysyłki SMS/MMS
Wygodny panel do zarządzania usługą
Dlaczego Wirtualna Centrala Abonencka w Ocean Telit ?
Twoja rola będzie się sprowadzać tylko do wykonywania połączeń, nie będziesz musiał zajmować się obsługą. Za zmiany, serwis, konfiguracje będzie odpowiadał tylko Ocean Telit.
Otrzymasz bezpłatny projekt wdrożenia i konsolidacji usług oraz przeniesienia numerów od innego operatora.
Oszczędności w stosunku do obecnych kosztów do 75 %. Przewidywalność wszystkich kosztów.
Możliwość praktycznie nieograniczonej rozbudowy systemu głosowego.
Aparaty telefoniczne
W naszej ofercie posiadamy kilkaset modeli różnych urządzeń IP. Są to telefony IP, wideotelefony IP, telefony i urządzenia konferencyjne, bramki IP oraz centrale IP PABX. Poniżej przedstawiamy przykładowe urządzenia.